13․05-17.05-ի գործունեության աշխատակարգ

Ծաղկաձոն

Մայիսյան հավաքին ընդառաջ

Երկուշաբթի 

08:45-Ուսումնական երթուղիների երթ դեպի կրթահամալիր

09։00-09։20 –ընդհանուր պարապմունքներ Արևելյան դպրոցի սրահներում:

09:20֊ 10:05 -ընտրությամբ գործունեություն՝ հաշվառում

9:20- 10:55 – ընտրությամբ գործունեություն՝  Վարդատունկ

Նոր ծաղկոցների ստեղծում

11:05-11:50- բնագիտություն 4-4 դաս.

11:55-12:35- տեխնոլոգիա՝ նոր ծաղկոցների ստեղծում

12։55- 13։35- տեխնոլոգիա․ սենյակային բույսերի տեղափոխում՝ բակ

Երկարացված օրվա ճամբարի աշխատակարգ (13:30-17:00)

13:35 – 13:45  — Սովորողների ընդունունում և հաշվառում

13:45-14:30- նախագիծ՝ շրջակա միջավայրի խնամք՝ վարդատունկ

14:30 – 15:00  — ճաշ

14:00 – 15:00  —  Անհատական աշխատանք

15:00 -16:00 —  Անհատական աշխատանք և լրացուցիչ պարապմունքներ կարատե( Միքայել Հայկ, Արեն, Հայկ, Լիլիա, Կարո)

15:00 – 16:00- Ինքնաշեն թաղարների պատրաստում

16:00-16:30- դասասենյակի մաքրում և օդափոխում

16:00-17:00 – Տուն ճանապարհում

երեքշաբթի

Երկարացված օրվա աշխատակարգ (13:30-17:00)

13:35 – 13:45  — Սովորողների ընդունունում և հաշվառում

13:45-14:30- Անհատական աշխատանք

14:30 – 15:00  — ճաշ

15:00 –  16:00 – «Սովորող-սովորեցնող» համագործակցային նախագիծ 4-րդ դաս. սովորողների հետ

15:30-16-30 – Լրացուցիչ կրթություն՝ Շախմատ (Լիլիա, Դաբիթ)

16:00-16:30- «Սովորող սովորեցնող» համագործակցայի նախագիծ 4-5-րդ դասարանի սովորողների հետ

16:30-17:00 – Տուն ճանապարհում

Չորեքշաբթի

09:20֊ 10:05 -ընտրությամբ գործունեություն՝ հաշվառում

9:20- 10:55 – ընտրությամբ գործունեություն՝  Վարդատունկ

11:55-12:35-բնագիտություն 4-5 դաս.

12։55-13։35- տեխնոլոգիա

Երկարացված օրվա ճամբարի աշխատակարգ (13:30-17:00)

13:35 – 13:45 — Սովորողների ընդունում և հաշվառում

13:45 – 14:15  — ճաշ

14:15 – 15:30 —  Անհատական աշխատանք

15:40-16:30-Ջերմոց լաբորատորիայի բույսերի խնամք

16։30-17: 00- Տուն ճանապարհում

Հինգշաբթի

11:55-12:35-բնագիտություն 4-5 դաս.

12։55-13։35- տեխնոլոգիա

Երկարացված օրվա ճամբարի աշխատակարգ (13:30-17:00)

13:35 – 13:45 — Սովորողների ընդունում և հաշվառում

13:45 – 14:15  — ճաշ

14:15 – 15:30 —  Անհատական աշխատանք

15:40-16:30- Բնագիտական փորձ կատարելու նպատակն է երևույթներին  հետևելու,հետևություններ անելու  հմտությունների  ձևավորում, դիտարկելու, վերլուծելու կարողության  զարգացում: Փորձերի կատարման ժամանակ սովորողները  հետևում են փորձի ընթացքին,տարբեր նյութերի մեջ գտնում  են  տարբերություններ, նմանություններ:

16։30-17: 00- Տուն ճանապարհում

Ուրբաթ 

9։20-10։05- բնագիտություն 4-4 դաս․

11։00-11։45 – թենիսի սեմինար

12։00-13։00- առաջին բուժոգնության սեմինար (ստուգարք)

12։55-13;35-տեխոլոգիա

Երկարացված օրվա ճամբարի աշխատակարգ (13:30-17:00)

13:35 – 13:45 — սովորողների ընդունում և հաշվառում

13:45 – 14:15  — Անհատական աշխատանք

15:00 -15:30 – Ճաշ

15:00-16:00- Մոլտֆիլմի դիտում

15:00- 16:00- լրացուցիչ պարապմունք՝ կարատե (Աշոտ, Ռազմիկ, Արեն, Հայկ, Լիլիա, Մարկ)

16։00-16:30- օրվա ամփոփում

16։30-17: 00- տուն ճանապարհում

Leave a comment